RetailNews får ansigtsløftning
RetailNews har fået nyt, indbydende layout, som gør det lettere at finde rundt på portalen. Med ansigtsløftningen introducerer vi også nogle nye funktioner.
Den nye brugerflade indeholder flere billeder, som er med til at give brugerne et bedre overblik over portalens indhold og muligheder.
De største ændringer på portalen er:
Nyt medlemspanel
Ved siden af portalen logo findes nu en log ind-funktion, der fungerer som en hurtig indgang til de funktioner, du som bruger har adgang til. På ét sted er der overblik over og mulighed for at redigere dine oplysninger, indrykninger mv.
Lettere adgang for mobilenheder
Portalen er blevet mere brugervenlig for mobileenheder som smartphones og tablets. Blandt andet indeholder portalen ikke længere mouse over-funktioner. Så brugerne kan nu få det optimale udbytte af portalen uden brug af en mus.
Kommentarfelt
Med et nyt kommentarfelt til portalens artikler er det lettere for brugerne at kommentere på artikler og dermed komme i dialog med andre læsere og brugere.
Bedre profileringsmuligheder
Topbanneret på portalen er blevet endnu større, så annoncører nu har bedre muligheder for at profilere deres virksomhed. Det nye topbanner måler 980x125 pixels. Samtidig erstatter det nye kampagnebanner det gamle kvadratbanner. Kampagnebanneret har nu målet 336x280 pixels. Se priser og eksempler på de nye top- og kampagnebannere .
Brug for hjælp?
Vi håber det nye layout forklarer sig selv, men skulle du opleve problemer med at finde det, du søger, er du velkommen til at kontakte Salgs- og Marketingkoordinator Hanne Marie Lou på tlf. 7228 6972 eller e-mail: hml@industry-supply.dk .